Saturday, December 18

SENANDUNG SI DAYANG

assalamualaikum kalian semue!!
rindu seh aku kat mangkok2 ni..haha
aku nak cite kat korang ni pasal program yg aku join kat uitm...
LATIHAN INTENSIF BAKAL KOMANDER (LIBK)
korang patot lihat wajah aku ...................

sebelum..mase pra libk...

selepas...hari terakhir libk di uitm perlis..

mule2 aku x rase ape pon.....
bile balek uma,,mak aku asek gelakkn je..pastu die panggil aku senandung si dayang...
sedih dowh...rase nak lari uma..
haha..gertak je...mane brani aku nk lari,,
nk keluar uma pon susah la hai...haha

aku nk cite sikit la pengalaman aku mase kem ni...
kau bayangkan la kem ni 3 minggu...
konfem2 la aku kurang tidur..
pulak lah agenda utama dlm hidup aku tidur! haha
amek kau...
bile baris pagi aku smpai tertido2...
ade satu kali 2 mmg la ngn tok sgt...puas aku besarkn mate aku carik bnda hjau xnk tdo
mmg x tahan,,ngntok gile..aku tersenggok2 dlm baris smpai tertarik org sblh aku..haha
x benti aku gelak..terus hlang ngntok..haha

2 satu hal...blom lg kena denda buat pt...
tpa ape ade hal..aku rase kpla aku mmg dh keras mcm batu..rilek aje kena dnda ke kena psycho...
tp mmg aku mcm 2 pon kan..x pedulik pon..

mase pra libk lg aku dh kena ngn komander pngiring aku..
die ckp aku gedik....marah aku di khalayak ramai..
suruh aku nyanyi lagu darah satria...(aku nk jd komander la,,bkn penyanyi..)
tp aku xde prasaan langsung...ntah hati ape aku gune pon aku x tau..
budk2 lain after habes aktvti mlm 2 semue tanye aku ok x...
aku ngntok ade la,,2 yg malas nk ckp...muke lentok je..
diorg ckp klau diorg jd aku dh nanges dh...
aku pon terpkir,,nape aku x nanges?
ntah...dlm kpla hotak aku..
aku dtg situ nak jd komander bukan nk ngade2...
buat jela..
redha...

bnyk sgt klau aku nakcite ni...
tapi korg bosan plak nnti...aku sertakn gmbr la...hehe..

botak2 mcm sin chan

cari kekasih hati aku..cepat!!
klau jumpe..haha

nyanyi lagu kot



kawad aje!
pantang ade matahari pasti berkawad..

xnk bukak mulut!!! xnk!!!

gambar ikut kampus
lepas pakai pangkat... =)

cari la aku..mmg x jumpe...
jurulatih besar2 belake..


sekian la crite aku pd musim ni...
musim dpn aku crite lg k....
doakan aku..result sem 1st ni x bape best la...
akan diusahakn...
sekian... =)
saye budak baik + comel..

8 comments:

  1. aan sudah kunteng ireng,,
    bhahaha))))

    ReplyDelete
  2. hahaha masuk kawad ke? bapak tuff!

    ReplyDelete
  3. kau mesti paling pendek. bukan susah sangat nak cari. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  4. haha.aku nak gelak je.

    ReplyDelete
  5. hahaha..aq pun tarik diri dr bakal komander ni..siyes..law aq masuk lg itam legam mcm pe..law aan pun dh gelap..hehehe

    ReplyDelete
  6. sabar laaah a'an ku syyyyg
    hahhaaaahaaa

    ReplyDelete