Wednesday, September 8

aturcara.

sila betulkan kalau saya salah ea.
ini berkenaan rombongan mak kiah

tarikh yg dicadangkan adalah selasa 14 september 2010 bersamaan raya ke-5. kan?

urm, checkpoint seperti yg dicadangkan oleh ain dalam post beliau yang lalu.

transport pula, emmmmmmmmmmm aku sumpah tak tau.
aku mmg confirm tak leh nak drive atas sebab ibu ku yg tak pernah nak percaya kat aku
cadangan lain, kalau takde sape yg nak drive kt terpaksa naik bas mcm dulu2. :(

bermula jam 9 pagi kot? okay kah?

lagi ape?

tema pakaian, baju kurung kebarung kebaya kebayan pun boleh. jeans tak boleh tau.

kasut handbag rantai gelang, suka hati asalehey korang nak pakai ke tanak.

emm, makeup? pun bole la pakai kalau sesape yg bercadang nak cari jodoh kat pt sulong nnt. hihi ;D

dah kot. kalau ade yg aku terlepas pandang, tolong comment.

kalau ade yg tak kene pasal tarikh transport and so watever pun comment jugak.

sonang nnt nak plan balik.

sila confirmkan kat ona sape yg bole join. bunny pun bole. fazika ke afiqah ke chay ke errr sape2 je la ikut suka hati korang. ea ea?

maseh :)

pssst psssst, semua dijemput hadir. jika mahu membawa ahli lain pun bole. kalau para boyfiee nak ikut, cakap kat mereka TAK BOLEH. sbb nnt dy usha kawan sendiri. uppsiiie. kikiki ;p

No comments:

Post a Comment