Sunday, May 16

012 3614648

greetings.

hai kawan kawan,sawan sawan,cawan cawan,lawan lawan,teman teman.

selepas seminggu saya di Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan.
let me share with u guys.
hari first je,aku da nangis sebab ape ntaa.bukan pasal homesick ke ape.tapi ntaa.biasa la budak CENGENG kannn.
malam tu kami diberi beg dan satu tudung warna cekelat yang sangat labuh.
bayangkan,tak boleh selimpang,lengan tak boleh sengseng,memang la aku asek mengeluh kan.
schedule dia pulak pack gila babsssss gua cakap lu.
heh.tapi seperti biasa gua chill jela.
tanam dalam hati,seminggu je nak kena lalui.
kat sana mereka panggil saya dengan nama ZUHAIR.hehhe.
room mates aku nama mira dengan ain tan.
mira orang first yang tegur aku.
ain ta tu anak cina convert.

(jadahnye aku cerita semua ni)

*grins.
kat sana aku selalu tanam dalam hati aku,
mana ada orang yang sempurna.
kalau aku da mula rasa macam nak menyampah kat orang tu dah ade,aku cepat cepat fikir yang orang lain pun tak semestinya boleh terima aku.
susah nak sedapkan hati semua orang kan.
manusia semua nye lain kan.
so aku punya cara,dont get too close dengan kawan kat sane.
kawan aku limit kepada room mates.
itu pun biasa sahaja.
kalau kau tak tegur aku,tak cakap dengan aku,aku pun takkan berbuat sebaliknya.itu aku.
sebab tu dah ramai orang kat sana cakap aku penyenyap. (mesti korang gelak baca part ni)

dah.cukup buat masa ni.

hahha

dah cukup cukup.

nota kaki busuk madiha,nombor kat atas tu memang antara berani dengan tidak je.hahha :))

regards,
zuhair.

No comments:

Post a Comment