Saturday, May 22

bye2 kalian :'(

anda anda dan anda..

sy skrg di kl..
sok sy daftar.
sy tak tau sy hepi or sedih sbb after nih..
kite mungkin dah tade mase nak on9 24/7 cm slalu..
means, kite sume akn semakin merenggang..

aku tau lambat laun, kite sume akan fokus kt study..
tp bukan aku nak ckp kite akn lupe each other..
but aku cume rase kte tak kan dpt spend mase slalu..
ye lah, thn ni leh di katekan thn struggle gile2 kot..
dak matriks n asasi cume de stahun ni jek nak tntukan mase depan
hurm..

tp walo pe pon, korg sntiase dlm hati aku..
take care mase kt sane adik2 ku..
doakan kejayan kite sume..
do keep in touch..
n i love ya damn2 much..

muahxmuahx..


insan biase,
bekas penolong biro akademik asputigs.
dorm permata hati
AJK kongsi gelap asputigs
anti-badan disiplin skolah
setiausaha kelab mls wt homework puan khulasah..
port lepak kt B4
anti nasi kawah
dlm kelas, tido adalah keutamaan.
mangse buru rashidah mentol


cukup lah tu. byk2 kang, nmpak sgt aku ni mulia.
oke,
daaaaaa~






No comments:

Post a Comment